onsdag, september 23, 2009

Norrut

Man ska inte glädjas åt andras olycka, men nog kände jag en stor lättnad när fredagens tretimmarspass rörande "bålens anatomi" flyttades fram en vecka pga sjukdom. Hade sen länge bestämt att sticka till bokmässan i Göteborg just på fredag och det kändes inte helt ok... Nu kan jag slappna av.

I övrigt ägnar jag mig åt att lägga pussel. Jobba, plugga, sova, samt mat och transport. Den här veckan har varit otroligt bra dock - skolan halva måndagen och halva tisdagen. De första tre dagarna fyller jag ut med jobb, i morgon och lördag/söndag blir det heldagar i modellsalen för att få rätt på de anatomiska strukturerna.

1 kommentar:

K&E&E sa...

Vi har funderat på bokmässan också, vet dock inte om det blir nåt eller inte, men annars är du välkommen att hälsa på om du vill. :-)